samenopreis.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwijons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewij gaan maken vind je in het profiel.

Wijzien je graag terug op onzereislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Emiel en Miranda

Mariet

Ik ben lekker de eerste: ik wil jullie een fantastische, onvergetelijke reis toewensen!!!
Pas goed op elkaar!!!

Femke & Janet

Lieve Emiel en Miranda,
Wij wensen jullie een fantastische reis toe!
Wel af en toe even skypen, anders kent Femke haar oom en tante strakjes niet meer terug.....
Lief zijn ;-)

Kus van Femke & Jet

Bennie en Sjani

Lieve kinderen. Wij wensen jullie een fantastische reis en ervaring toe. Geniet met volle teugen. Pas goed op en wees lief voor elkaar. We zullen jullie missen. Maar we appen en skypen. Dikke kus en knuffel.

Diana

Miranda en Emiel wij wensen jullie een fantastiche reis toe.
Veel plezier en geniet ervan!
Groetjes Familie Kosse

Cor Nijhof

Ik ben lekker de 5e hahaha!
Fijn om iets van jullie te horen en dat het goed gaat met jullie! Binnenkort aan de bak dus, mooi dat alles geregeld is. Ik wacht met smart op het volgende verhaal. En Emiel....mis je de muziek al een beetje???